Leverans & köpvillkor

Order, på produkter som finns i lager, mottagna före klockan 12:00 expedieras som regel samma dag.
Orderbekräftelse skickas endast per e-post och då till den adress du angivit på ordern.

Skulle inte varan finnas i lager så kontaktar vi dig så snart som möjligt för att informera dig om detta. Din order kommer att skickas så snart varan finns i lager hos oss igen.

Som konsument har du 14 dagars ångerrätt från det att du tagit emot din order, konsumenten själv står för returfrakten.

Varor som retuneras efter 14 dagar återbetalas enbart 70% av kostnaden.

Vi använder oss utav flera olika leveransalternativ. Du kan välja att få din order levererad med Posten samt med DHL. För mer ingående information gällande våra leveransmetoder se nedan.

Fraktfri leverans gäller endast om man handlar för över 700:- och väljer Klarna eller Paypal som betalningsmetod

Posten Brev - Skicka Lätt (upp till 2kg):
Skicka lättare ordrar upp till 2 kg med posten. En snabb och smidig leveransmetod för dig som beställer små saker som enkelt går att få ner i en brevlåda. Du får produkten direkt hem till dig.

DHL Paket - Företag:
DHL Paket, denna lösning är helt enkelt till för dig som är företagskund. Ditt paket levereras som ett företagspaket.

DHL Servicepoint - Privatpersoner:
Detta alternativ passar er privatpersoner vid alla typer utav ordrar. Här får du en snabb och smidig leverans. Du kan snabbt och smidigt hämta ut ditt paket hos DHL Servicepoint. Du får ett SMS skickat till din mobil när ordern är framme, därefter är det bara att åka till Service Point och hämta ut ditt paket.

Ohämtat paket debiteras med faktiska transportkostnader plus 50:- i faktueringsavgift.